mardi 25 juin 2013

ماله چیست و ماله کشی‌ به چه کار می‌‌آید؟








ماله ابزاری است که در ساختمان سازی و تعمیرِ آن موردِ استفاده قرار می‌گیرد، البته کاربردِ اصلی‌ آن کاملا با این موضوع (ساخت و ساز) تفاوت دارد.
ماله وسیله است که برای پوشاندنِ عیب‌ها و نکات سیاه و لکه‌های ننگ از روی سیاست مدار‌ها یا اشخاص مطرح و کله گنده استفاده میشود، این کار شغلی‌ بی‌ نهایت سخت و خطرناک و در عین حال مستلزمِ داشتن خصلت‌هایی‌ مانندِ پررویی، وقاحت، بی‌ منطقی‌، بی‌ شرفی و پول دوستی‌ است. کسانی که معمولان از این ابزار استفاده میکنند قبلان دوره‌های دستمال کشی‌ و برق اندازی کفش و چیدن بادمجان دور قاب و چاپلوسی را با درجات بالا گذرانده اند و به همین دلیل در امر ماله کشی‌ میتوانند مفید واقع بشوند.
ماله کشی‌ بر هیچ اصلی‌ استوار نیست و هیچ گونه قوانین و منطقی‌ نمی‌خواهد، فقط کافیست ارباب در خطر باشد و پا به میدان میگذارند و زمین و زمان را چنان میدوزند که آخرِ سر بر اثر گرد و غبارِ زیادِ ماله کشی‌ جای متهم با شاکی‌، متهم با افشاگر، متهم با شاهد، متهم با قربانی، متهم با قاضی، متهم با دادستان و غیره عوض میشود و بدین صورت ارباب نجات پیدا کرده و یک روز پرکار و پر از ماله کشی‌ به پایان می‌رسد.

چیدن بادمجان دورقاب =  بادنجان دور قاب چین




 

1 commentaire:

  1. ۱- فیلم واقعی گائیده شدن امام زمان مهدی (عج) در عصر غیبت صغری و کبری توسط آیت الله العظمی مکارم شیرازی.

    http://rezaazad4u.blogspot.ca/2011/07/blog-post_2228.html

    ۲- فیلم واقعی گائیده شدن نرجس مادر امام زمان مهدی (عج) توسط آیت الله العظمی نوری همدانی.

    http://rezaazad4u.blogspot.ca/2012/05/18_30.html

    RépondreSupprimer

نظر شما بدون نظارت و سانسور پخش میشود