dimanche 30 juin 2013

روحانی: این انتخابات به تمام شبهات، سوال‌ها و بگو و مگوها راجع به انتخابات که راجع به مشروعیت نظام بود پاسخ داد

و اینگونه بود که باز رأی دهندگان فریبِ آخوند‌های حیلهٔ گر و مکار را خوردند.

حسن روحانی در سی‌ودومین همایش افق رسانه ملی:  صندوق رأی و انتخابات به معنای جمهوریت، اسلامیت و به معنای مشروعیت سیاسی، قانونی و مقبولیت است که البته این جایگاه و رای مردم و ولایت مردم در طول ولایت الهی و ولایت‌الله قرار دارد.
رییس‌جمهور منتخب مردم ایران خاطرنشان کرد: این انتخابات به تمام شبهات، سوال‌ها و بگو و مگوها راجع به انتخابات که راجع به مشروعیت نظام بود پاسخ داد و در واقع آب زلالی بود که بر این آیینه جمهوری اسلامی ایران که گرد و غباری فرو نشسته بود، کاملا شفاف و پاکیزه کرد و همه دنیا از نو جمهوری اسلامی ایران، ملت ایران، مردم‌سالاری دینی و دموکراسی واقعی را در این کشور مشاهده کردند.
روحانی خاطرنشان کرد: ما در منطقه پیشتاز انتخابات در تاریخ بوده‌ایم و اولین پارلمان و مجلس شورای ملی در این کشور تاسیس شد و بیش از 100 سال قبل اولین مجلس و اولین نشست نمایندگان در سال 1285 برگزار شد پس ملت ما سابقه‌ای بس طولانی در زمینه انتخابات دارد.
وی با بیان این‌که پس از انقلاب، انقلاب اسلامی جایگاه خاصی برای رای و نظر مردم قائل شد، افزود: این امام بود که بعد از 47 روز پس از پیروزی انقلاب، مردم را به پای صندوق‌های رای دعوت کرد.
رییس‌جمهور منتخب مردم ایران گفت: همه چیز ما، محصول انقلاب ما و جمهوری اسلامی ایران است و این جمهوری اسلامی برآمده از صندوق‌های رای است و امام نیز این درس را به ما آموخت که انتخاب نظام، انتخاب مسئولان و مسیر اداره کشور از آن مردم است، البته در چارچوب مقررات اسلامی که مردم ما همواره به این مقررات پایبند هستند.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

نظر شما بدون نظارت و سانسور پخش میشود