mercredi 18 septembre 2013

ناز کردن‌های استقلال قبل از بازی با بوریرام





۱ - هتل ما سوسک و پشه‌ و سوسمار و پلنگ و اژدها و فیل و تمساح دارد، ( خوب اگر راضی‌ به آن هتل نیستید با پولِ باشگاه یک هتلِ دیگر بگیرید شما که میلیارد میلیارد بازیکن می‌خرید یک چند ملیون هم بدید یک هتل خوب بگیرید که سوسک و پشه‌ و اژدها نداشته باشد)

۲ - دورو برِ هتلِ ما سرو صدا زیاد است ( گویا بخاطرِ تیمِ استقلال باید شهر در خاموشی باشد نکند خاطرِ سوپر ستاره‌های استقلال مکدّر شود و سر و صدا اذیتشان کند, چنان میگویند انگار وقتی‌ بارسلونا ورئال مادرید و سایر تیم‌های دسته اول دنیا به کشور‌ها و شهر‌های دیگه سفر می‌کنن مردم آن شهر‌ها می‌رن تو خونه‌هاشون مینشینند و درِ گوشی با هم حرف میزنند)

۲ - برای ما جاسوس فرستادن هم حضوری در محلِ تمرین و هم توسط گلایدر ( انگار آسمان باز شده و استقلال افتاده پایین و هیچ تیمی و هیچ شخصی‌ تا حالا نه بازی استقلال رو دیده و نه بازیکن هاش رو)

نتیجه گیری: امیرِ قلعه‌نویی مثل همیشه داره افکارِ عمومی و مخصوصا هواداراش رو برای باخت آماده میکنه و همینطور دنبالِ مقصر در صورت باخت است، چون در چند بازی گذشته نتوانسته انتظاراتِ هودارانش را برآورده کند سعی‌ می‌کند با خبر سازی و جو سازی‌های بچه گانه طرفدارانِ استقلال را برای احتمالات مهیا کند و دستِ آخر کی‌ بود کی‌ بود من نبودم راه بندازد و گناه را به گردنِ همه بندازد الی‌ خودش.

خلاصه ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند  برای امیر خان

12 commentaires:

  1. Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.

    RépondreSupprimer
  2. درگیری قلعه نوعی با فردوسی پور هم به همین دلیل است که امیرخان لمپن مثل همیشه می خواد به دنبال مقصر شکست بگرده، حالا فرض کنید خدای نکرده استقلال توی این مرحله حذف بشه، لابد می خواد هواداران رو بر علیه برنامه نود بسیج کنه که بگن عادل فردوسی پور به تیم خیانت کرده و حمایتی نکرده. واقعا که اگه یه ذره غیرت و نجابت فرهاد در وجود این آقای لمپن بود کار به اینجا نمیکشید که برای باخت تیمش از حالا زمینه سازی کنه. بابا، امیر خان، خیال نکن حالا همه از تیم تو توقع قهرمانی آسیا رو دارن، با وجود امثال تو فقط میشه قهرمان ایران شد چون در آسیا کسی برای قلدری و لمپنیسم تو تره هم خرد نمی کنه. خجالت می کشم از اینکه تیم محبوبم با چون تویی به آسیا میره. جاسوس توی تمرین استقلال لابد باید تاکتیکهای متفکرانه تو رو آنالیز کنه که این تیم بدبخت رو با هزینه های میلیاردی سه هفته است که داری به فنا میدی. جاسوس واکنشهای خنده دار آقای رحمتی رو باید رصد کنه که از شدت ادعا خدا رو هم بنده نیست و با اون لحن زشت هر وقت یه موقعیت خطرناک روی دروازش اتفاق میوفته هم تیمیاشو خطاب قرار میده... اشکال تیم ما بسیار عمیق تر از این حرفاست که تیمای دیگه لازم باشه پهپاد بفرستند سر تمرین جناب ژنرال شکست خورده. از شما انتظاری نداریم امیرخان. از کوزه همان تراود که در اوست...

    RépondreSupprimer
  3. ba salam,,alan ke teame Esteghlal barande shode montazere tafsire shoma hastim...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. مگه من گفتم برنده نمیشه؟ من گفتم سر مربی‌ استقلال داره عمدا به این حواشی دامن میزنه که اگر باخت جایی‌ برای فرار داشته باشه، مطمئن باش همانقدر که شما خوشحال هستید از بردِ استقلال من هم خوشحالم، ولی‌ از ادأ و ناز و کرشمه‌های این چند روز حالم به هم خورد.

      Supprimer
  4. Migam perspolis ham to in jame asiai hast?

    RépondreSupprimer
  5. TA KOOR SHAVAD HAR ANKE NATVAANAD DEED. GO ESTEGHLAL

    RépondreSupprimer
  6. man nemidoonam ta che had ina haghighat dashte, ama az oonjai ke be AFC shekayat kardan, gooya vaghean bood in chiza. Omidvaram esteghlal betoone ba baziye khoob too asia avval she.

    RépondreSupprimer
  7. Motasefam baraye shoma perspolisihaye "aziz"
    motasefam baraye tarze fekre khaenanatoon
    va motasefam ke goal e ando hamzaman ba ghalbe sharghi ha va arab ha neshast bar ghalb shomayi ke esme team e kasifetoon esme eftekhar amiz shahriye(takht jamshid) ke zamani larze bar andame doshmanane Iran mi andakht

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. شما استقلالی ‌ها چقدر مزخرف میگید و گودرز رو با شقایق وصلت میدید، شما اگه به فکر آبرو و وطن بودید توی بازی خارجی‌ علیه همان تیم که اسمش به قولِ شما دشمنان ایران رو به لرزه درمیاورد شعار نمیدادید و مسخره نمیکردید و جنگولک بازی‌ها و عقده‌ای بازی‌هاتون رو برای بازی‌های داخلی‌ نگاه میدشیتید. برید این حرف‌ها رو توی مسجدِ محلتون همراه با سینه زنی‌ و مداحی امیر خان واسه امثالِ خودتون بگید.

      باید بر آن کشور و خاک رید که امثالِ امیر خان و طرفداراش دایه دلسوزش هستند.

      این شعرِ ایرج میرزا رو تقدیم می‌کنم به امیر خان و طرفداراش
      ---


      بعد از این بر وطن و بوم و برش باید رید

      به چنین مجلس و بر کر و فرش باید رید
      به حقیقت در عدل، ار در این بام و درست

      به چنین عدل و به دیوار و درش باید رید
      آن که بگرفته از او تا کمر ایران گه

      به مکافات، الا تا کمرش باید رید
      پدر ملت ایران، اگر این بی پدر است

      به چنین ملت و گور پدرش باید رید
      به مدرس نتوان کرد جسارت اما

      آنقدر هست که بر ریش خرش باید رید
      این حرارت که به خود احمد آذر دارد

      تا که خاموش شود بر شررش باید رید
      شفق سرخ نوشت آصف کرمانی مرد

      غفر اله کنون بر اثرش باید رید
      آن دهستانی تحمیلی بی مدرک و لر

      بهر این ملک، به نفع و ضررش باید رید
      گر ندارد ضرر و نفع مشیرالدوله

      از نوک پاش الی فرق سرش باید رید
      گر رود موتمن الملک به مجلس گاهی

      احتراماْ به سر رهگذرش باید رید


      میرزاده ی عشقی (1303-1272)

      Supprimer
    2. https://www.youtube.com/watch?v=jEXf7rpaQPQ
      راستی‌ این هم یکی‌ دیگه از شرافت مندی‌ها و تمیزی‌های طرفدارانِ استقلال است که چند هزار نفر مادر واحدی رو موردِ الفاظِ زشت قرار میدن

      Supprimer

نظر شما بدون نظارت و سانسور پخش میشود