dimanche 3 novembre 2013

رهبرِ الدنگ که شنود کردی همه را -- دیدی که چطور شنود کردند ترا؟





سال هاست سازمان‌های اطلاعات و آگاهی‌ و ارگان‌های وابسته به سپاه پاسداران و بسیج کارشون شنود و جاسوسی از مردمِ ایران است، گوش میدهند و افرادی را که سابقه‌ فعالیت سیاسی داشته باشند یا فامیلی, قومی، آشنایی چیزی داشته باشند را رسد میکنند، و مخصوصا در سالِ ۸۸ و در اوجِ تظاهرات‌های داخلِ کشور این مسئله بیشتر موردِ توجه قرار گرفت و جریاناتِ زیادی نسبت به آن واکنش نشان دادند

 مدتی‌ بود که برادرِ بزرگم قصدِ ازدواج داشت و به من زنگ میزد که با مادرم حرف بزنم، خلاصه با مادرم حرف زدم و راضی‌ شدن و وصلت سر گرفت و مانده بود عروسی‌، یک هفته قبل از عروسی‌ برادرم خیلی‌ غمگین میگفت کاش اونجا بودی و کاش میتونستی بیای، منم یکبار که داشت حرف میزد گفتم شاید بیام نگران نباش، همین کافی‌ بود که شبِ عروسی‌ بریزن توی عروسی‌ واسه تفتیش و گشتن، آخرش هم که چیزی پیدا نکرده بودن و من هم آنجا نبودم با تهدید و ضمانتِ اینکه اگر خبری بود باید بیایید و اطلاع بدید آنجا را ترک کرده بودند.

این داستان‌ برای این بود که بگم، ارگان‌های سرکوب گر و جاسوس و جاسوس پرور و شنود و ضدّ جاسوسی  برای آقا تنبون نشدند و معلوم شد  "ان اس‌‌ای " تقریبا مانده بود رنگِ شرت آقا را هم اعلام کنن که فکر کنم بخاطر عرفِ دیپلماتیک و حفظِ شئونات اسلامی و سیاسی و فرهنگی‌ و سفارشی و نفتی‌ و خلاصه از این چیز‌ها بوده واگر نه‌ "ان اس‌‌ای " فهمیده شبِ قبل از راه افتادن به طرف کردستان آقا با چند فاطی کماندو لاو ترکونده و چند بست رو منقل دود کرده و چه فحش‌های رکیکی هم به مجتبی داده که زودتر جاش رو نمی‌گیره از این سفر‌ها و حرف زدن‌ها نجات پیدا کنه و راحت تو خونه بشینه و منقل بچاقه و ویولن بزنه.

پس باید به آقا گفت:

رهبرِ الدنگ که شنود کردی همه را --  دیدی که چطور شنود کردند ترا؟



6 commentaires:

  1. كير عفير تو كس خارمادر كاربر zedd حرومزاده

    RépondreSupprimer
  2. این آخوند های بی‌ شرف و دزد از ترسشون روزی ۱۰بار خشتک خودشون رو هم می‌گردن که نکنه وقتی‌ تو چرت نئشگی یا خوابند دژمن چیزی رو جائی‌ شون فرو کرده باشند چه برسه به شنود تلفنهای مردم.

    ضمنا این حساب کاربری س۰۴ که خیلی‌ خیلی‌ بد دهان و فحاش هست(فحش‌های زیر کمری و ناموسیش به کاربرا هنوز پاک نشده)و به همهٔ لینک‌های مخالفین نظام منفی‌ میده حساب دیگه سهیل۲۰۹ هست که مثل بقیه همپالگی هاش لچک به سر و چراغ خاموش با دژمن مبارزه میکنه بعد مردک مزدور و فحاش هی‌ چوس ناله میکنه و من بالاترین نمیام و از این حرفا!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. اسلامی‌ها کارشون تقیه است، مهم نیست ۳۵ سال کشتند و بردند و سانسور کردند و سرکوب کردند کاری از پیش نبردند، با یک منفی‌ به هیچ جا نمی‌رسن

      Supprimer
    2. مثبت منفی‌ مهم نیست مهم رو کردن دست این موجودات دروغ‌ گو و متقلب هست که با وجود این همه وبسایت و تلویزیون و روزنامه و وبلاگ اصلاح طلب چه داخل کشور چه خارج (که به پشتوانه دزدی‌های اکبر فامیلی و بقیه آخوند‌ها و آقا زاده‌های دزد و رانت خوار اصلاح طلب روز به روز تعدادش هم بیشتر می‌شه) نه تنها هیچ غلطی برای بهتر شدن این وضعیت نکردند بلکه هنوز روحیه سرکوب گری و حذف و سانسور دگر اندیش رو هم حفظ کردند و متاسفانه هنوز بسیاری از هموطنان این جماعت کثیف و شارلاتان و تقیه کار رو نمیشناسند و تحت تاثیر مظلوم نمایی این گروه قرار میگیرند و گول ظاهر و حرفهای قشنگ اینها رو میخورند!

      جدیداً هم که یک تلویزیون ۲۴ساعته مجهز با نام پرشین نتورک تی‌وی (پنتو) در ترکیه راه انداختند که از ماهواره هاتبرد پخش می‌شه که جدا از برنامه‌های فیلم و سرگرمی و فوتبال این شبکه روزانه ۲ساعت برنامه لایف در مورد خلیج فارس داره که در مورد خلیج فارس و اخبار و مسائل و حواشی مربوط به این موضوع هست که هیچ اشکالی‌ نداره و خیلی‌ هم عالی‌ ولی‌ تا زمانی‌ که سیاست کلی‌ این شبکه و مجری بی‌ سوادش سؤ استفاده از نام خلیج فارس و تحریک حس ملی‌ گرائی ایرانی‌ در جهت تبلیغ و پیش برد منافع اصلاح طلبی و تعریف و تمجید و خایه مالی شخص بی‌ وجودی مثل خاتمی نباشه!!!اتفاقا امروز هم ۱برنامه لایف داشت در مورد پناهندگان بدبخت ترکیه و عوض کردن دین و رو کردن دست فراماسون‌های مبلغ دین مسیحیت و پرداخت پول در مقابل عوض کردن دین صحبت میکرد!!!!!!!! بعد از دولت روحانی تقاضا میکرد یه فکری برای حل این مشکل بی‌ پولی پناهندگان فقیر و تن‌ فروش و چه و چه بکنه آخرش هم یه یادی از خاتمی و صفاتت خوب و باهوشی اون!!!!!!!!آخه کدوم شبکه خصوصی در ماه $۵۰،۰۰۰ پول خرج میکنه که بیاد بگه ما برای کوتاه کردن دست فراماسون‌ها و اخراج اونها از ترکیه و با سازمان ملل هم تماس گرفتیم!!! مشخصه که اینها از کجا تغذیه میشند اتفاقا یه موضوع دیگه هم هست که جالب بود که اسماعیل مجری میگفت مجاهدین خلق و کانال پارس ما رو متهم میکنند ولی‌ ما یک شبکه خصوصی مثل بقیه شبکه‌ها هستیم!!باید اینها رو رسوا کرد.

      پول نفت ایرانی‌ بدبخت به لوس انجلس هم رسید ولی‌ به سفره ایرانی‌ نرسید!

      Supprimer
    3. منظور از این جمله(پول نفت ایرانی‌ بدبخت به لوس انجلس هم رسید ولی‌ به سفره ایرانی‌ نرسید!)این قسمت حرفم بود که از بهنویس کپی نشد{جالب اینجاست که این شبکه تازه تاسیس در همین مدت کوتاه برای جلب اعتماد و توجه مردم ساده لوح چند بار خواننده‌های معروف لوس آنجلسی رو دعوت کرد که همگی‌ هم این شخص مجری رو از چند سال پیش میشناختن و در برگزاری کنسرت با هم همکاری داشتند که این خود نشان دهنده عمق نفوذ مهره‌های نظام در خارج از کشور بین اقشار مختلف و فعالیت در همهٔ زمینه هاست!!}

      Supprimer
    4. طرفند‌های فریب و شیادی از ۳ ژنِّ خیلی قوی به جمهوری اسلامی به ارث رسیده، یکی‌ از ساواک که مستقیماً از سازمانِ جاسوسی آمریکا کمک می‌گرفت و دیگری پاسداران که مستقیماً از ک گ ب تغذیه می‌شدند، و ژنِّ آخری آخوند‌ها که از انگلیس به آنها تزریق میشد. جمعِ این ۳ ژنِّ قوی میشود وزارتِ اطلاعاتِ ایران و اتلرتِ سپاه. اونها در مدت این ۳ دهه با درس گرفتن از ازمن‌های این ۳ کشور به راحتی‌ توانستند که قشرِ طرفدار خودشون رو به داخل مخالفین بفرستن که در افکارِ آنها نفوذ کند و ضمنِ بستن راه‌های گفتگو، همواره با تلاش‌های موذیانه مخالفان را به جانِ هم بیندازد. کم نیستند اشخاصِ با شخصیت و تحصیل کرده در اطرافِ ما که از همین افراد هستند.

      Supprimer

نظر شما بدون نظارت و سانسور پخش میشود