vendredi 2 août 2013

حرفِ روحانی و احمدی نژاد هردو به یک معنا هستند





روحانی: "در منطقه زخمی است سالهاست بر بدن دنیای اسلام نشسته در سایه اشغال سرزمین مقدس فلسطین و قدس عزیز, و این روز در واقع یادآور آن است که مردم مسلمان این حق تاریخی خود را فراموش نخواهند کرد و همواره در برابر ظلم و تجاوز ایستادگی خواهند کرد"
 احمدی نژاد: اسرائیل باید از بین برود
بعضی‌‌ها میگویند روحانی نگفته است " اسرائیل باید از بین برود" بلکه گفته است "اسرائیل زخمی است که سالهاست بر بدن دنیای اسلام نشسته است"، همه ما می‌دانیم زخم رانمیبوسند یا بغل نمیکنند یا باهاش مذاکره نمیکنند بلکه مداوا میکنند و از بین میبرند، پس فرقِ چندانی با گفته‌های احمدی نژاد که میگفت "اسرائیل باید از بین برود" ندارد، فقط احمدی نژاد رک و راست حرفهاش را میزد ولی‌ روحانی آن را میپیچاند. گذشته از این، این راهپیمایی بر اساس نامگذاری خمینی و برای دفاع از فلسطین و نابودی اسرائیل برگزار شده و میشود و بر تمام پلاکارد‌ها و نوشته‌ها و بلند گوی‌های شعار برکنی همین جمله بار‌ها و بار‌ها نوشته شده است، بر منبر و صحنِ نماز جمعه تهران و همینطور در شعار‌های بین و بعد از سخنرانی‌ها " مرگ بر اسرائیل" "اسرائیل نابود باید گردد" از پایه‌های اصلی‌ است. پس الکی‌ ماله نکشیم.
مثل اینکه به شخصی‌ بگوییم دراز گوشی هستی‌ که عّر عّر میکنی‌، شخص اعتراض کند که به من می‌گویی خر؟ جواب بدیم، خیر منظورمان خر نبود

2 commentaires:

  1. اسرائیل یک حکومت جنایتکارو آدمکش است وجالبه که شما طرفداران به اصطلاح دموکراسی وآزادی ازاین حکومت جانی حمایت میکنید

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. کجای این متن حمایت از اسرائیل است؟

      Supprimer

نظر شما بدون نظارت و سانسور پخش میشود